sâmbătă, 25 septembrie 2010

TU...

       TU, mi-ai deschis poarta fericirii
       TU, mi-ai intins o mana calda..
       Doar TU m-ai scos din intunericul durerii,
       TU, si numai tu o viata intreaga..


       Doar tu si ingerul din tine..
       Imi zambesc si plang cu mine..
       TU, inima cuvintele sarutul..
       Toate sclipesc,pentru ca esti totul.


       Esti un diamant de nedescris
       Esti soarele de dimineata..
       Vreau ca tot ce este scris,
       Sa ramana mereu pe viata..

       Nu incetez sa te descriu
       Esti steaua mea norocoasa
       Esti tot,cu tine mereu vreau sa fiu..
       Esti dorinta mea frumoasa...

Un comentariu:

  1. Foarte frumoasa poezia,probabil ca multe persoane se regasesc in aceste versuri!!Felicitari Debi:*:*

    RăspundețiȘtergere