marți, 26 octombrie 2010

Am vazut..am inteles..am observat..


Mi-am înţeles părinţii cu adevărat, doar când le-am călcat pe urme şi încă nu am reuşit să le mulţumesc suficient pentru tot ce-au făcut pentru mine.
Am observat că iubirea are scară de valori diferite, iar rucsacul ei merită cărat în spate toată viaţa, chiar dacă e greu.
Am văzut că sinceritatea nu aduce întotdeauna bucurii, dar mai are încă susţinători rătăciţi..
Am observat că bucuriile dacă nu sunt împărţite nu sunt bucurii.
Am simţit că fără durere nu aş înţelege bucuria lipsei ei.
Am simţit că iubirea are puteri magice şi dincolo de viaţă.
Am dedus că darul cel mai preţios al copiilor este libertatea de a cerceta singuri.
Am învăţat de toate, ca să-mi dau seama că nu ştiu mai nimic.
Am iubit, am urât, am iertat
Am să primesc ce-am dat...



3 comentarii:

  1. Imi doresc sa pot citi si intelege profund aceste cuvinte zi de zi!

    RăspundețiȘtergere
  2. draga deby, am descoperit si eu, intr-un final blog-ul tau...imi doresc sa il fi descoperit mai devreme:)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte adevarate randurile de mai sus..m-am regasit cu succes prin intermediul lor:*

    RăspundețiȘtergere