marți, 5 octombrie 2010

TOTUL A INCEPUT CU TINE...

           Sa pot sa caracterizez frumosul..as scrie romane lungi fara sfarsit,iar uratul sa-l transform in dulceata dintr-un cos al iubirii impletit cu dragoste..
           Te intrebi oare de ce?a fost ciudat cum primul sarut a provocat sentimentul de siguranta..ai reusit sa faci sa dispara din mine frica de neincredere..parca traiesc intr-o poveste in care nu as vrea sa aiba sfarsit,sti?
           M-am intalnit cu un personaj din frumoasa noastra poveste,si mi-a povestit multe..care mi se potriveau mie..
           A fost ciudat sentimentul pentru ca era de fapt ingerul meu pazitor..pe care m-am suparat si l-am inchis in dulap,dar in timpul cand l-am inchis m-am intors ..si te-am vazut pe tine..imi zambeai..si parca ochii tai imi spuneau tot ce aveam eu nevoie sa vad si sa aud..
           Chiar daca l-am inchis in dulap,nu e suparat pe mine..ce ciudat,nu?oare de ce?raspunsul il avem noi doi,dar nu il zicem la nimeni inca pentru ca poveste de-abia acum incepe..
           Revin la frumos..ai patit vreodata sa te simti liber?sa simti cand saruti cu adevarat o persoana ca esti doar tu si ea?sa zici in sinea ta "cat sunt de fericit"?sa tresari cand ii vezi privirea?sa astepti cu nerabdare sa o simti aproape?...cele mai frumoase clipe,si trairi interioare..
           Nimic nu este mai frumos decat atunci cand simti cu adevarat ca intr-adevar e langa tine..1 min,3 ore sau toata ziua.Prezenta ta ma face sa radiez,sa zambesc zambetul pe care nu l-am daruit nimanui,sa fiu EU..Am ajuns sa te cunosc pe tine,te cunosteam de mult,dar indeajuns..bunatatea ta m-a adus langa tine..ma faci sa radiez de fericire, sa uit de tot ce a fost rau si iti multumesc pentru ca totul a inceput cu tine...o poveste,un miracol,o iubire...incredere.
           S-a intamplat ceva..ingerul meu a scapat din dulap,nu stiu unde a fugit..dar stiu ca s-a intalnit cu ingerul tau,nu era niciunul suparat,stii? dimpotriva erau atat de fericiti cum suntem noi..si mai sti de ce?se vorbeau,isi faceau planuri..s-a intamplat..TOTUL A INCEPUT CU TINE..a fost ceva mai presus de puterile noastre..cum se zice si cum arata povestea noastra..ceva Divin..
           Acum impletesc tot ce s-a intamplat..fir cu fir pana voi face un cos din dragoste si fericire..pentru ca TOTUL A INCEPUT CU TINE si iti multumesc...

                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu